I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Post terakhir.......
4 November 2013 | 19:40 | 0 BlackWhite


awak..
saat mula kite mula-mula kenal dulu memang sangat indah kan awak..
awak ingat tak awak?
ke awak dah lupe kan semua ni?

satu hari tu awak cakap yang awak cinta saya..
saya pun cakap benda yang sama pada awak..
saya happy sangat awak..
awak ingat tak awak?

awak..
macam-macam janji awak pada saya kan awak..
awak kata awak nak sentiasa bersama dengan saya..
awak nak tempuh liku-liku hidup ini dengan saya..
awak kata awak nak tetap tunggu saya walau macam mana pun.
Saya masih ingat semua janji-janji awak.


hari-hari berlalu..
cinta saya pada awak tak pernah berkurang pada awak pun..
semakin hari semakin saya rindu pada awak..
Apa yang ada dalam fikiran saya hanyalah awak, awak dan awak.
Disebabkan masalah teknikal, saya dan awak lost contact.

sekarang dah setahun kita tak berhubung..
Saya cuba cari nombor awak, tapi masih juga tak jumpa.
Saya sangat yakin yang diri ini sudah dilupakan..

Satu hari, saya terima satu panggilan, saya bahagia sangat sebab dapat dengar suara awak.
Tak lama lepas tu, saya dapat tahu awak dah ada teman yang lain.
Saya sedih sangat, Saya masih ingat janji awak.
Awak kata awak akan tetap tunggu saya walau macam mana pun.
mana janji manis awak yang awak lafazkan dulu?
mana kata cinta yang awak kata pada saya dulu?

Walaupun saya bukanlah insan yang bersama awak sekarang,
saya harap awak bahagia dengan dia..
saya akan sentiasa doa kan awak bahagia..
cinta tak semestinya memiliki kan awak?
Kadang-kadang kita sayang kan dia......Terlalu sayang...
Tapi kerana sebab-sebab tertentu kita terpaksa lepaskan dia....
Walaupun sakit, walaupun sedih, kita cuba untuk melupakannya..
Supaya diri kita tidak lagi sakit kernanya
Kerana sayang juga kita terpaksa lepaskannya...
Kerana masih ada yang lain yang sayangkan kita, lebih kita sayangkan dia
Kerna
Cinta tak semestinya memiliki


"Ya Allah andai dia bukan jodohku, jauhkanlah dirinya dengan diriku. Janganlah kau menyeksa hatiku ini. Sekiranya dia mmg jodohku, dekatkanlah dirinya dengan diriku secara halal"


Older Post | Newer Post