I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Awak !
6 June 2013 | 19:38 | 0 BlackWhite

Selama ni awak dah buktikan yang awak betol-betol sayang saya..
Saya je yang takpenah nampak . Maaf :(
Saya janji akan buat yang terbaik utk relay ni
Bagi saya awak yang terbaik..
Bagi saya awak yang terhebat..

Saya sayang awak taw..
Awak..ingat tu..saya sayang dan cintakan awak sorang je..
Saya taw awak sayangkan saya kan?
Saya nak sangat jadi suri dalam hidup awak..
Awak adalah segala-galanya bagi saya..
Awak ajar saya macam mana nak hidup sebagai seorang yang tak pentingkan keseronokan semata-mata.
Awak buat saya sentiasa fikirkan tentang masa depan..
Awak buatkan saya untuk menjadi seorang yang lebih matang ketika berfikir..

Awak...saya sayang awak..serius awak..saya tak tipu..
Awak hadir dalam hidup saya dalam sekelip mata..
Tapi awak berjaya mengikat hati saya..awak dah berjaya..
Saya nak awak tahu..saya tak ade orang lain selain awak..
Saya taknak ada orang lain diantara kita..


Older Post | Newer Post