I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Kekuatan ?
12 April 2013 | 19:54 | 0 BlackWhite

Kekuatan ,
ianya tidak terdapat di gerai gerai di tepi jalan.
ianya tak boleh disebut daripada manusia lain.
ianya tidak muncul saat kau memerlukannya.

AKU KUAT !
satu ungkapan yang penuh dengan penipuan.
satu ungkapan yang kononnya segala kesedihan dapat
disembunyikan dengan senyuman :)
satu ungkapan yang kau tunjukkan pada semua manusia 
bahawa kau sebenarnya bukan seorang yang lemah.
bukan lemah tapi kuat..

kekuatan itu bukan macam menang loteri.
kekuatan itu bukan sistem barter antara manusia.
kekuatan itu bukan barang untuk dijual beli.

aku baru sedar . .
kekuatan yang aku cari selama ini memang payah.
tak semudah ABC.
tak sesenang mengira 123.
tidak !!

Doa :)
Itulah kekuatan yang sebenarnya.
Sebab ? bukan manusia yang berikan kau kekuatan.
tapi yang di atas sana.
Yang Maha Mendengar segala rintihan kau.
Yang rindu akan rintihan kau kepadaNya.
Yang selalu kau lupakan bila kau senang.
tapi kau menangis meratap bila kau memerlukanNya

Pray , because Allah always listen :)

Sahabat ,
aku juga insan yang lemah.
aku diuji dengan banyak perkara.
sampai satu tahap aku hanya mahu tamatkan riwayat hidup aku. .
Nauzubillah :(
tapi . . apabila aku cari hikmah disebalik semua ujian ini.
aku sedar aku punya Allah yang sentiasa menjaga aku 24/7
yang tidak pernah tinggalkan aku walaupun sesaat :')



Older Post | Newer Post