I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Terkilan...
6 February 2013 | 18:10 | 0 BlackWhite

Korang tahu apa itu TERKILAN ? haa , ye maksudnya sama macam adik beradik KECEWA !! kenapa ek dia tak bagitahu yang dia dapat poli dekat melaka ? dan kenapa dia taknak g ? kenapa ? dia ada orang lain ke dekat bp nie sampai tak boleh nak belaja dekat tempat lain . haa kenapa dia camtu ? even dia taknak g pon , tak boleh ke bagitahu ??? terasa macam tunggul . 

hurmmm pelik laaa . . kenapa ek satu per satu , aku dapat tahu benda yang aku tak tahu selama ini . Okay maybe dia aktif dengan tweet dia dan aku dah buang twitter aku sebab rasa semak . .  tapi dia boleh pula berfoya-foya dekat twitter dia ?! how dare ?!! Ahhh , sakit hati laaa . . geramm ! Atau apa mungkin aku tak patot pk negatif ? perkara yang negatif aku lagi memburukkan keadaan , kann ? ye maybe tapi aku tetap TERKILAN ! TERKILAN SANGAT ! TERKILAN GILA :(
Mungkin saya orang asing bagi awak , kan ?   
#GuaSentap ! 


Older Post | Newer Post