I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Tak laratt ..
10 February 2013 | 20:40 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum.

Stop asking me that question. aku tak larat nak jawab soalan yang sama. stop pushing me. tolonglah :(

Mungkin ramai yang cakap aku dah berubah. people change. bukan aku sorang macam tu.

Orang takkan pernah faham. bila dah terkena dekat batang hidung sendiri. haa baru diorang tahu macam mana yang aku rasa. so, stop judging me. just mind your own business.

Kawan yang baik susah nak cari. aku pun tak faham. yang mana satu kawan. yang mana satu lawan. Ya Allah.

Mulut orang, kita tak boleh nak tutup. tapi mulut-mulut ni lah yang buat keadaan makin keruh.

One more thing. dear kawan, jangan sibuk nak ambil tahu pasal saya dengan dia. cara awak tu buat saya sedikit bengang. sebab cara awak tu sangat tak kena.

Yours sincerely,
nuyun :')


Older Post | Newer Post