I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Study Week ???!!!! Arghhhh >.<
5 February 2013 | 02:16 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum and haii 

:)
Okay , sekarang dah start cuti >.< yeayyy !! boleh balek kampung seronoknyaaaa , huhu . hamboi bukan main suka lagi kannn . Tapi hampeh keseronokkan semua ini hanyalah untuk sementara waktu :'( why ? sebab saya banyak assigment perlu disiapkan dan hantar naik cuti ini . what ?!! hantar naik cuti ?? berapa harilah sangat cuti kali ni . seminggu ?! cukup ke masa ? nak study lagi , buat assignment lagi , dating lagi , nak raya cina lagi . adoiii >.< poneng denn !!

hmmm :(

maybe saya terpaksa memilih mana satu yang lebih penting . Okayy , sementara tak rajin nak p libry Uthm tu better saya busy kan dulu diri dengan study lagipun nak mid term , kan ? doakan saya ye :) semoga saya lapang dada dan kuatkan daya ingatan . aminnnnnnnnnnnnn

#okaylahh nak undur diri duluu . nak p mandiii :3

 


Older Post | Newer Post