I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Maafkan saya..
8 February 2013 | 02:31 | 0 BlackWhite

Dear diary..
Aku ini kejam ke ? hurmm . harini aku rasa sedih gilaaaaa . aku taktahu la apa yang aku dah buat . kenapalah aku tak sabar dan tahan dengan semua nie ? bukan lama pun kann ? tapi nak buat macam mana dah memang sifat aku gelojoh ! tak geti sabar -_-' okay sekarang aku mengaku aku menyesal sangatsangat . Boleh tak aku nak undur masaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?? pleaseee :(

Aku taknak macam nieeeee >.< Ohhh nooooo !! help meeee , i need him !!! please baby , came backk ! i really reallu really love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! but sokay , kalau orang dah taknakkk , wekkk ! Buat apa lagi laaa kita nak TERGEDIK-GEDIK mengharap dekat orang yang terlalu pentingkan diri sendiri dan lansung tak fikir perasaan kita . kannn ? chill laa :) hahaha . 
egonyaa aku !! luaran je nampak okay , tapi dalam hati ? tiada siapa tahuu :/
walau macam mana punn , aku tetap kena kuatt :) chaiyokkkk . I'm okayyy . thanks sudi bacaaa . tapi aku tetap nak bagitahu yang AKU SAYANG GILA DEKAT DIA ?!! fuhh lega bila dah lepaskan apa yang terpendamm :) hahaha . tcaree .
Mungkin bibir boleh mengukir senyum bagi menutup rasa kesedihan. Tetapi mata takkan pernah dapat menipu


#menangis takkan dapat selesaikan masalah .
penat dah nangiss :')  


Older Post | Newer Post