I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Kalauuu laaa . . .
23 February 2013 | 20:48 | 0 BlackWhite

"Kalau tak dapat membahagiakan..jangan cuba melukakan"

Awak

Kalau lah masa boleh berputar macam dulu.

Saya takkan buat macam tu dekat awak sebab saya sayang awak.

Saya rasa first time awak sangat dan terlalu kecewa dengan sikap saya.

Saya nak awak sabar.

Satu je saya harap, ianya tak menjejaskan pelajaran awak. Study penting untuk kita.

Senyum.

Awak

Kita jauh.

Kita jarang jumpa.

Saya perlukan kepercayaan awak macam dulu.

Harap. Sangat.

Kita macam dulu ea :'(


Older Post | Newer Post