I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Cukuplah pengalaman yang ada :')
5 February 2013 | 02:53 | 0 BlackWhite


Assalamualaikum and haii

:)
kau tak serik ke dipermainkan ? kau tak serik ke ditipu ?

Ye ! aku tak pernah serik ! tak pernah dengan semua tu .Sebab dulu aku rasa yang aku masih budak budak lagi nak hadap semua tu , yelaa cinta monyet . Budak sekolah lagi kann :) tapi sekarang aku yakin dia takkan permainkan dan tipu aku lagii .
jangan terlalu yakin dan percaya sangat laa 

Aku tak cakap aku TERLALU yakin dan percaya dia :) HOHOHO tapi dia dah jumpa family aku dan aku pun dah jumpa family dia . Adakah kalian pk dia masih nak memain ? mungkin tidakk . Aku lebih mengenali dia . Mak dia baik sangat dengan aku dan dah anggap aku macam anak perempuan dia . Takpenah aku rasa macam tu sebelum ni . 
kau sayang dia ?
yaa , aku sayang diaaa :) kenapa ? jeles ? haha . Cukuplah dengan pengalaman yang ada . Aku akan lebih berhati-hati memilih hati . Maafkan aku kepada si permain dan yang dipermainkan hati dan perasaannya tuu . Aku bahagia dengan dia yang sekarang , aku mahu menjadi yang terbaik untuk diaa . InsyaAllah :)
Kita seringkali mahukan seseorang memberi perhatian, memahami dan menghargai kita.Tetapi apakah kita sudah memberi perhatian,memahami, menghargai dia sepenuhnya?Hargailah insan yang anda sayang selagi mana anda berasa dia bererti buat anda :)

#Mungkin bibir boleh mengukir senyum bagi menutup rasa kesedihan. 
Tetapi mata takkan pernah dapat menipu.


Older Post | Newer Post