I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Kalau . . .
14 November 2012 | 00:22 | 0 BlackWhite

Kalau kita SAYANGKAN seseorang itu, LEPASKAN dia pergi . jangan kita halang dia ! Andai sudah TERSURAT dia milik kita, suatu msa nanti dia pasti KEMBALI kepada kita walau SEHEBAT manapun pengganti yang dia JUMPA dan andai kita SAYANGKAN sesuatu benda itu, JANGANLAH kita genggam ia terlampau KUAT, bimbang ianya PECAH didalam genggaman kita SENDIRI :')
 .
.
.
.
.
.
.
.
Kalau awak tahu betapa sayangnya saya pada awak .
Kalau boleh setiap hari saya nak bersama awak . saya nak call awak pagi-pagi , sebab saya nak jadi orang yang pertama berada disisi awak sebaik mata awak terbuka. dan saya nak call awak sebelum awak tidur sebab saya nak jadi orang yang terakhir sebelum mata awak tertutup.
Kalau la awak sedar semua ini .

#Adakah awak akan tetap pergi , tinggalkan saya ?




Older Post | Newer Post