I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Untuk Awak
24 October 2012 | 20:54 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. .

Hi. .hmm tak tahu nak luahkan macam mana.
tak tahu nak mulakan dari mana. .
Tapi tujuan nak update pun sebab si Dia yang disayangi :)
perghh jiwang pulak kan aku memalam buta nih. . haha. .

Okay memula sekali saya nak tuju khas pada awak. .YES AWAK.
alaaa awak nak pandang kiri ke kanan tu dah kenapa?
yee saya cakap untuk awak laa nih.hahaha 


saya dah tak boleh nak tipu diri sendiri lagi bahawa saya sangat sukakan awak.
ye saya sayang awak tapi saya takboleh paksa awak suka n sayang pada saya.
Kalau awak suka dekat saya alhamdulillah tak tahu nak diungkapkan dengan kata²
betapa seronoknyaa perasaan saya tau :)
Saya Mungkin tak seRomantik seperti Gadis Lain , cuma saya nak cakap
Saya sayang awak sebab Allah yang beri perasaan ni dekat saya terhadap awak.

Okay kita mulakan kehidupan baru nak ? tapi memang tengah mula pun kan ?
hehe apalah saya nie. .buat lawak sarkas lak kan. .
Tapi saya nak beritahu awak pengalaman kita yang lepas telah mengajar kita macam². .
Macam² saya rasa ujian saya dengan awak nie tapi Alhamdullilah Allah tetap temukan kita kan.
dan awak sangat kuat menghadapinyaa. .saya tau awak memang kuat sayang !
sebab tu saya sayang awak . wekkkkk *juling* hehe.


Mungkin kita jauh, susah nak lihat apa yang kita buat. .
Tapi saya bersyukur sangat² , sebab awak setia & percayakan saya.
Saya ? eh mesti laa setia. .gila apa tak setia. .dah sayang kan ? haha. .
Percaya ? hmm boleh laa percaya laa jugakk. . ^^


Awak awak. .terima kasih sayang saya,
buat hati saya tak berubah dan tak pandang orang lain.
Mungkin saya pandang orang lain tapi kawan jelaaa,
macam awak dengan orang lain jugak la kan :) sayang awak bie .
saya tak tahu laa boleh jiwang sebegini rupaa. .kawan dengan awak la nie .
berjangkit terus saya and ayat pun sangat bersastera

Kalau BetulLah Tulang Rusuk Awak Yang Saya Pinjam Sekarang Nie.
Saya Janji Buat Awak Tersenyum Hari-Hari Tau ! :)
Tiap Hari Sayangggggg ~
InsyaAllah.




Older Post | Newer Post