I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Chaiyok Awak !!
29 October 2012 | 23:59 | 0 BlackWhite
BudakComot

Seseorang yang istimewa bukanlah yang selalu didepan mata dan bukan juga yang sentiasa disisi . tapi dia yang setia dihati dan yang selalu mengingati kita dalam setiap doanya   
Dear KhairulAmirin bin Aminudin ,
Terima kasih kerana sudi menceroboh masuk ke dalam hati saya dan mencuri hati saya . Tapi ! Awak dah terperangkap masuk ke dalam mahligai hidup saya . Jadi ,awak tak boleh terlepas dari hati saya . Maaf sayang , pintu hati saya telah tertutup sebab awak dah lengkapkan kekosongan hati saya nie . Saya akan penjarakan awak dalam hati saya,saya takkan lepaskan awak melainkan takdir yg Allah tentukan . Saya guna mangga yang besar tau . Saya dah kunci ! Awak guna lah apa cara sekalipon yang penting awak takkan terlepas dari hati saya okay ? haha . Jangan awak berani tinggalkan penjara yang saya khaskan untuk awak sebab awak dalam zon melukakan hati saya dan mengecewakan saya . Faham ?! Saya sayang awak dan sebab itulah saya kurung awak dalam hati saya :)

Awak , hero dihati kita ! kita sayang awak tauu !!!!
Minggu depan awak exam dah , goodluck tau sayang . saya doakan awak dapat jawab dengan tenang dan dipermudahkan urusan awak nanti , insyaAllah . Awak kan superhero so kenalah kuat ! jangan cepat give up tauu . saya selalu ada untuk awak . hihihi . biasalah dah jadi surirumah awak fulltime kan   jangan memain lagi tauu . Awak ! sory tau sebab sekarang kita dah kerap gaduh , sory ye awak . Saya sentiasa menanti awak sayang . 2 week tak contact , kay saya pasti akan rindu awak . tapi awak jangan lupa habis je exam terus jumpa saya tauuuu . Semoga Allah menerangkan hati awak dan dapat menghadapi exam dengan tenang dan tabah . Aca ! Aca ! figthing bieee !!

#Ya Allah. Kau kuatkanlah daya ingatan KhairulAmirin 
semasa menjawab soalan exam . Aminnnn


Older Post | Newer Post