I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Saat Pintu Hati Terbuka !
12 September 2012 | 02:24 | 0 BlackWhite

Sedut habuk guna vakum ,
Assalamualaikum :) !

Awak tanya , BILA agaknya awak dapat masuk ke pintunya..

Awak datang setiap hari sehingga saya kehilangan diri .
Awak marah saya ! 
awak kata saya menyelinap masuk ke dalam hati awak tanpa perlu USAHA .
Saya termangu ! 
saya dalam hati awak , jiwa awak ?
Awak merayu ! 
berikan awak kunci , kata laluan atau apa sahaja agar awak BOLEH masuk ke dalam .

Saya berikan awak kata LALUAN .
Awak buka dengan perlahan.
Awak mula berikan sepenuh tumpuan dengan tinggal di situ .
Awak baca setiap HELAIAN manuskrip dalam hati saya .
Lembaran demi lembaran awak baca .

Awak, bila tiba halaman yang sukar untuk DIFAHAMI , 
mengapa awak BERDIAM DIRI?
Mengapa awak tidak mahu LEBIH MENGERTI?
Mengapa awak tidak mahu bertanya kepada saya , tuan punya diri ?

Awak, hati yang awak masuki adalah hati saya .
Kamus yang awak perlukan adalah saya .
Awak , adakah awak masih mahu MEMBACANYA LAGI ?
Atau mahu BERPALING PERGI ?

#Bukan baru hari ini saya KENAL awak



Older Post | Newer Post