I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee
31 Julai 1994
Taken by LORX
Batu Pahat / Melaka


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Sayang , maafkan kita harus putus
11 July 2012 | 00:25 | 0 BlackWhite

Entah harus darimana ku memulai katakataku
Resah gelisah tak menentu , dari jauh lubuk hatiku
Bukan, bukan keinginanku tuk mencoba meninggalkanmu
Namun tak bisa ku jelaskan , aku takut menyakitimu

Berat rasanya , berat rasanya untuk
Ungkapkan kata meski bualan hati

Sayang ! maafkan aku ingin putus .
Sayang ! maafkan kita harus putus !

#ops terlayan lagu ni pulaa 


Haritu awak minta putus tanpa saya tahu apa salah saya ?
awak cuma cakap taknak saya sakit hati lagi dan awak sedih bila buat saya sakit hati . 
tapi awak tak pk ke bila awak buat keputusan macam ini awak lagi membuat saya sakit hati plus² !! airmata saya mengalir bukan sebab saya sakit hati tapi sebab saya sayang awak dan saya taknak kehilangan awak . harap awak faham 

mata bengkak *bukan sebab menangis tapi tak cukup tidur , buat assignment KONON nye*  , kekawan semua tegur dan mereka hanya mampu cakap " sabarlahh , dia tak cakap ke kenapa dia buat keputusan macam tu ? " manalah saya tahu sedangkan awak tak bagitahuu . LANGSUNG ! awak tahu tak betapa kejam ye awakk . huhhh ! saya tepon awak langsung taknak angkat ! bila saya tanya membe awak , dia cakap maybe awak taknak kalah dengan sore saya . 
eei sombongnya awakkkk ! egonya awak ! membuat saya bertambah geramm dan saya nak pertahankan hubungan nie , tak kira >.< saya cuba slowtalk , akhir awak ubah pkrn . saya happy sgt !! saya tahu awak sayang saya kan ?

harini awak dah beri jawapan kepada kenapa awak nak lepaskan saya ,
tapi saya tak dapat terima apa yang awak buat tuu , ei kejam tahu ?? tapi takpe sekarang awak still bersama saya , saya takkesah dan saya cuba faham keadaan awak kay ? lagipon kita sama² masih belajar lagi , kita kejar cita² kita dulu kay dan dalam masa tu kita jaga hubungan ini bebaik tauu . 

#saya nak awak tahu yang saya sayang awak ;)  





Older Post | Newer Post