I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Saya Tunggu Awak !
11 July 2012 | 20:04 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum ,
jam menunjukkan 3 pagi , aku tak dapat nak tidoq sebab tunggu dia plus lapaq pula tu . aku taknak makan selagi , dia tak makan . bukan sebab aku mengada tapi aku just pikir kalau aku makan dulu , dia tak ingat nak makan dan terus sebok dengan keje dia tu je . kesihatan dia tu utama , kalau dia sakit ? aku juga yang risau . Kalau dia pikirkan aku , dia akan jaga kesihatan dia kann . *cek hp* dia still tak meseg or call , hmm belum siap ke keje dia tuhh ? takpelaa tunggu jelaa , takot set lagi dia meseg . 

Awak .
Hari ni saya tunggu awak lagi. 
Bile awak nak text saya . Saya tunggu. 
Tapi sampai sekarang awak tak text saya. 
Takpelah awak . Saya tahu awak penat. Awak tidurlah. 
Awak terlalu busy. 
Saya fahamm .


Awak .
Setiap kali awak call saya , saya pasti akan jawab . 
Setiap kali awak text saya , saya pasti akan reply . 
Setiap kali awak jaga saya , saya rasa sayalah perempuan yang paling bertuah. 
Setiap kali awak pandang saya , saya bahagia . 
Betul awak. Saya sangat bahagia . 
Setiap senyuman awak buat saya gembira , tenang sangat hati saya .

Awak.
Walaupun saya terlalu rindukan awak tapi saya lebih takut untuk call awak. 
Saya hanya mampu text awak . 
Tapi saya tak tahu sama ada text saya tu akan dibalas ataupun tidak. 
Saya takut nak call awk , saya tanak awak rasa saya ni hanya menganggu awak. 
Saya faham awak. 

Awak,
Selama nie saya sembunyikan perasaan saya.
Saya tanak awak tahu saya sedih bila awak takde.
Awak tak text saya.. Awak tak call saya.. Saya cakap kat awak saya okay.
Jangan pedulikan perasaan saya. Saya takpe.
Saya terpaksa tipu diri sendiri.
Saya tanak awak rasa diri awak teruk.
Saya tahu ini keadaan bukannya salah awak.
Awak tak teruk.
Hmmm Awak baik sangat !!
Sebab itulah saya sayang awak .

Awak.
Saya mintak maaf kalau saya ada sakitkan hati awak. 
Maafkan saya ye awak. 
Dan saya mintak maaf sebab meluahkan segala rasa hati saya kat sini. 
Saya bukan mengadu cuma saya nak awak tahu. 
Saya terlalu sayang awak. Jangan pernah lupakan saya okay.

#Awak . Saya tetap tunggu awak !! 


Older Post | Newer Post