I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Happy Birthday to me
31 July 2012 | 19:03 | 0 BlackWhite

selamat hari lahir eiyaa !!
*wish untuk diri sendiri*

Alhamdulillah . Allah masih memberikan eiya kesempatan untuk bernafas hari ini pada usia 18 tahun *dah besar dah* . mudah-mudahan eiya terus diberikan rezeki dan kelapangan dunia akhirat . terima kasih pada keluarga dan kawan-kawan yang tak putus-putus mendoakan eiya .

seumur hidup eiya , nie kali pertama kawan eiya berjaya baling tepung plus TELUR dekat eiya , pehhh terus demam tahuu !! huhuhu . yelaa mana taknyee sebelum nie eiya yang buat orang , tapi pape pon happy sangat !! thanks housemate . . korang kejam plus terbaikkk!! sayang korang!! 

aku pon macam tak boleh nak jangka semua nie , patot la agak pelik tibe-tibe yana ajak pergi rumah hawa memalam , tapi turun bawah takde pape ponnn . bila aku naik je , dah dekat dengan pintu je tibe-tibe hajar dengan anis baling telur . masuk dalam rumah kena baling tepung lakk .  aku apa lagi aku ramapas je tepung tuh habis satu rumahhh . seronok sangat , pastu memalam buta tu jugakk mandi sebab bau telur . terus demam , dahlah tengah demam makin bertambah demam !

tak lupa juga pada kekawan fesbook yang wish bday aku , terima kasih korang . tiap-tiap tahun bday aku WAJIB ada kek , tahun nie ade seorang sahabat aku yang sama-sama menuntut ilmu dekat sini belikan aku kek , comel je keknye !!! *sukesuke* terima kasih ye capital U . walaupun kau selalu buli aku tapi kekadang kau baik jagak ekkk ? haha . aku harap persahabatan kita kekal , aminnnn . 

walaupun hati ini sakit plus serabut dengan masalah yang ada , tapi aku tetap chill dan redha dengan hari niee . masalah boleh settle . tapi entah laaa , biarkan jelaa . nanti lama-lama oke laa KOT !! bagi aku sedikit ruang untuk semua nie kayy . bila hati aku dah oke , semua akan berubah . tapi harap kau jangan putus asa tauuu ! jaga diri bebaik . aku takkan secepat itu untuk berubah hati . cuma minta kau fahamm Kepercayaan adalah seumpama KERTAS . Sekali ia renyuk , kertas tersebut sudah SUKAR UNTUK DIGUNAKAN LAGI . . pikir sendirilah eaaa .
#saya sayang orang yang sayang saya :')      



Older Post | Newer Post