I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





izinkan saya undur diri.........
28 July 2012 | 16:34 | 0 BlackWhite

cubalah hargai saya selagi saya masih sayang , 
takperlu hargai saya bila saya dah terluka .




Awak , 
ingat lagi tak , macam mana kita mula mula kenal ?
ingat lagi tak , saat kita bersama ? 
ingat lagi tak , saat kita ketawa gembira ?
ingat lagi tak , saat awak cakap awak sayang saya ?
ingat lagi tak , saat kita berjanji ?
ingat lagi tak , saat kita berkali kali gaduh sebab dia ?
tapi kenapa awak tak pernah nak belajar dari kesilapan ?  
awak , kekawan awak cakap awak rapat dengan dia tapi saya tak percaya !
sebab saya tahu awak takkan tipu belakang saya ?
awak takkan perbodohkan saya !
tapi bila malam tadi , saya tengok dengan mata kepala saya sendiri . 
saya rasa , YE ! MEMANG SAYA BODOH sebab percaya awak .
benda depan mata , tak mungkin itu tipu lagi .
saya rasa terkilan sangat sangat .
tapi takpe , saya mengalah . 
mungkin awak sayang dia lagi .
mungkin awak nak dia kembali .
saya undur diri kay ?
saya lepaskan awak .
takpe saya okay je .
walaupun hati saya sakit takpe mungkin sakit nie cuma sementara ,
mungkin nie yang terbaik .
tapi saya ada sesuatu nak tanya laaa. . 
awak , pernah tak awak terpikir yang saya sayang awak ?
tipu sangat kalau awak cakap ye ! 
awak tak pernah pikir pon , kan ? 
sokay . dah tahu jawapan dah !
awak jaga diri ea .
terima kasih sebab pernah bahagiakan saya sebelum nie .
saya dah cukup terluka . 
terima kasih mungkin ini hadiah hari jadi saya :)

#hadiah terbaik dalam hidup saya 



Older Post | Newer Post