I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Yang TerIndah Dalam Hidup Aku !
2 June 2012 | 00:31 | 0 BlackWhite

Mak pesan :
''Sayangi dan hargailah orang yg Allah dah berikan kepada awak.''
'Sebelum suatu masa nanti Dia mengambilnya semula !'
.
TERDIAM
.
TERKEDU dan MENANGIS 
itu je yang eiya mampu lepas mak pesan camtuu .

Apa yang Allah berikan kepada eiya , alhamdulilah :) sudah cukup indah . 
terima kasih Ya Allah .

FAMILY !

MAK ! eiya sayang mak tauuuuuuuu :) 
eiya sayang abah ! eiya sayang akak ! eiya sayang kakyul ! eiya sayang awie ! dan eiya sayang adilah ! terima kasih selalu bagi sokongan dekat eiya saat eiya lemah . terima kasih sangat sangat !! *banyak nak bebel tapi dorang buka baca pun . Apa pun dorang yang terbaik dalm hidup eiyaa!!!!

Sahabat ! :)

Intan :) kita sayang awak . awak selalu ada saat kita memerlukan . Terima kasih ea sebab sudi jadi sahabat kita . . hope awak tak menghilang macam kawan kita yang lain . Kita menangis bila tengok balik gambar gambar kita sama last day f4 . *KAWANSAMPAIMATI* kita rindu awak !! jangan lupakan kita tauuuuuuuuuu . janji ? kita sayang awak sangatsangat , kau Sahabat , kau Teman !
  
Tukang Kebun Saya !

saya anggap diri ini sebagai krayon . saya mungkin bukan warna kegemaran awak :') tapi sesuatu hari nanti , saya tahu awak akan perlukan saya untuk warnai dunia awak ! awak , terima kasih ea sudi jadi tukang kebun saya , sudi menjaga saya dan melindungi saya . saya sayang awak ! awak sempurnakan hari hari saya . YE ! memang bila saya bersama awak , awak tak mampu untuk membuat saya tersenyum tapi awak mampu buat lebih dari itu !! awak buat saya ketawa gembiraaaa . awak saya bahagia sangat . awak tunggu saya tauu , saya pergi tak lamaa . janji tau ? awak jaga diri ! saya percaya awak berbanding perempuan gila yang tak diundang tuh . maafkan saya . .  

#HOII ! JANGAN HARAP SAYA NAK LEPASKAN AWAK !!
eiya sayang korang semuaaa :')



Older Post | Newer Post