I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Tunggu Tauuu !
9 May 2012 | 19:26 | 0 BlackWhite

Semakin lama kita kenal seseorang tu ,
makin banyaklah dugaannya ,
makin bertambahlah kenangan bersama dia
dan makin susahlah untuk kite melepaskannya apatah lagi untuk melupakannya !

ini semua dugaan yang perlu kita hadapi sayang ~


awakk , jauh mana pun jarak kita . . kita tetap tengok bintang yang sama :)  saya akan selalu ingat semua pesanan awak ' dia kereta , kita manusia ! ' kena ingat ini masa lintas jalan . awak layan saya macam budakbudak . HOHO ! tape . maknanya awak caring dengan saya . saya suka tengok awak senyum . ce senyum . cepattt . Ohhhh tidakkkkkkk CAIRRR !  awakk . nah tisuu , nangis cepat . . nak buat cerita sedih ini . 
I can't afford to lose you , you are the one who make my laugh louder , smile longer , make me feel better all day long 
#copy paste ayat awak !!
awak , ingat tak masa saya sakit dan mc 3 hari , saya rindu sangat awak ! awak cover keje saya , and awak ada saat saya memerlukan . kesian awak ~ penat . saya kuatkan diri saya , saya lawan segala virus dalam diri saya untuk sihat dan jumpa awak !
awak , ingat tak ? ingat tak ? semua kenangan kitaaaaaaaa :')
awak , ingat tak masa awak tanya 'perlu ke awak pergi jauh ?' saya tak tahu laaa . . suatu hari nanti kita kena berjauh juga . macam awak cakap kejar citacita dulu .
awak , ingat tak masa kita lepak dengan minyak beku ? saya rasa lebih suka duduk berbual dengan awak daripada berjalan jalan menghabiskan duit dan penat . haha . kan ? sikit laaa . awak , ingat tak masa kita tengok bintang dekat bumbung bpmall tuh ? fine fine fine . saya tak boleh lupaa ! bila boleh macam tu lagi ? bila ? bila ? kenapa saya pula yang menangis ni , , adoyaiii .


Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you

#sejauh mana saya pergi , saya akan balik pada awak !! awak tunggu saya tauu  :')




Older Post | Newer Post