I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Saya Ada Awak ! Syukur laa :)
17 May 2012 | 06:21 | 0 BlackWhite
Hari yang MENYAKITKAN !! tapi  pagi je . 
petang tak lagi , dan aku dah taknak ingat kejadian pagi tadi .
benci ! geram ! semuaa adaa . fuhhhhh ~ menyampahh !
dahlah hari ini HANCUR SEGALA HARAPAN dan IMPIAN akuuuuuuu 
*nangis , lari masuk bilik . huwaaaaaaaaaaa .
 ngade ngade ! okay finee finee finee .
aku ngade dengan boyfie aku je . so please jangan jelly okay ! haha .

JANGAN JELLY DENGAN KITA !!
boyfie kita pandai pujuk kita .
boyfie kita pandai main gitar dan sore die sedap .
boyfie kita pandai buat kita tersenyum :)

hey boyfie ! saya tahu awak kan baca ini .

SAYA SAYANG AWAK !! *jerit sekuat hatii 

hanya awak yang mampu buat saya tersenyum lepas menangis * tutup mata . tak malukan saya menangis je . kesian awak penat penat balik sekolah kena pujuk saya , haha . sorry menyusahkan bie :') ! hah ? siapa cakap ? tak tahu la *angkat bahuu . saya rasa yang saya menyusahkan awak bie . maafkan saya ea .
bie :) ! lagu blog nie , lagu yang awak nyanyi kan untuk saya kann ? awak rindu saya ea ? hmm saya pun samaa rindu awak . rindu sangat dan sangat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RINDU SIAK >.< haha .
semalam masa saya main buai dekat RnR , saya teringat awak ! awak teman saya main buai . seronok sangat masa tuhh !! tak mungkin saya dapat melupakkannyaa . bila awak nampak saya tenung budak comel , awak halang saya  dan cakap' jangannn jangan , tamau sayang ! tamau tamauu ' haha . awak takot saya pape kan budak tu , saya waras lagi laa . tu kan anak orang . 

dah seminggu awak , kita tak jumpaa . SEMINGGU tapi macam SETAHUN ! dah tak dapat nak tahan . awak tahu tak ?! saya rindu nak buli awak . jejalan dengan awak , melihat awak ketawa dan tersenyum cukup membahagiakan saya ,  saya nak selalu dekat dengan awak . tak apa lah awak cakap nak belajar berjauhan dan tahan rindu . sekarang apa awak rasa ? saya rasa nak demam laa . setakat dengar sore yang menggoda dan gambar yang tak bergerak tu je , alahaaiii . tak ada semangat tahu ?! 
awak . terima kasih saya ucapkan keranaa toing toing 
kann ? *kecikkan mata . percaya laaa awak je yang mampuu . lebihlebih lagi lepas saya menangis .
saya janji saya akan buli awak buat sesuatu yang awak tak pernah buat lagi .
ITU JANJI SAYA !! HAHA . apa ? kejammm ? tahuu dahhh . 
bila lagi awak nak buat kalau bukan dengan saya . peacee ^^

kita mana ada gambar bersamaaa -__-'

#cukup sampai sini , tisu dah habis , haha . Ilysm :) 
pejamm mata dan cuma kita yang tahuu :')



Older Post | Newer Post