I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





R I N D U itu kurnian Allah :')
17 May 2012 | 19:57 | 0 BlackWhite
saya rindu awak .
saya rindu awak separuh nyawa ini .
saya rindu sangat dan teramat masa kita dulu dulu .
bila agaknya kite nak jadi macam tu balik semula ?
saya harapkan awak akan hadir balik dalam hidup saya .
ceriakan hari hari saya yang semakin hari semakin suram tanpa awak .
saya selalu luahkan perasaan saya tanpa pengetahuan awak.


kat sini , cuma kat sini je tempat saya mengadu .
cuma kat sini tempat saya ucapkan segalanya tentang awak 
awak ,
saya boleh berkorban apa saja untuk awak .
saya boleh korbankan kebahagiaan saya untuk awak .
saya boleh korbankan air mata saya kerana awak .
saya boleh korbankan cinta saya untuk awak .
tapi . .
awak tahu ke apa yang saya buat ?
awak hargai ke apa yang saya lakukan .
tapi awak tahu ke saya rindu kan awak ?
untuk awak, saya diamkan perasaan saya .
sebolehnya saya tutup kata hati saya .
saya tak nak sampai apa yang hati saya cakap terkeluar .
awak selalu buat saya senyum sorang sorang . 
hanya kerana mesej mesej yang awak bagi sebelum ini
saya nangis sebab rindukan awak


hanya kerana awak .
cuma sebab awak .

walaupun kekadang kita ada salah faham ,
saya tetap dan sentiasa merindui awak !

#sebab saya cuma ada awak :')




Older Post | Newer Post