I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Pleasee Be Mine ?
30 May 2012 | 01:22 | 0 BlackWhite
hey boyfieee >.<
AWAK tau apa impian saya ? Baca perkataan pertama :')


I saw you !
I wanted you !
I got you !
I liked you !
I loved you !
I lost you !
 I miss you  !

perkenalan kita bermula pada 28/3/2011 . 

saatnya saya mula berkerja semula di RC *tapi saya start keje 27hb , awak cuti haritu* . saya masuk morning dan awak masuk after , kan ? kerja morning tapi habis kerja tak geti nak balik *eh biarlah* , jejalan dekat mall dulu dan pada malam tu dengan muka tembok saya minta fb awak masa saya lepak dekat RC . awak pon bagi lepas tu benda pertama saya tengok dekat fb awak ialah status awak ' S I N G L E ?! ' walawehhh , mamat nie single ! tapi masa tu intan minat awak , saya pun diam je . Masa awak amek order , awak lalu lagi sebelah table saya . saya pun minta number awak >,< awak pon bagi dan suruh saya misscall tapi saya save je . pastu masa awak hanta makanan dekat customer , awak tanya saya dah misscall belum ? saya cakap kena misscall ke ? awak pon cakap kenalah dan saya pon misscall . tak lama kemudian saya dapat meseg dari awak . meseg yang pertama :)

' ye, ada apa yang boleh saya bantu ? '

Sejak malam itu , kita pun selalu meseg . mengenali antara satu sama lain . pepagi lagi awak dah meseg say 'mornink' dan kita mula rapat . Sampai ramai yang perasan sikap kita berdua , mana taknya waktu kerja pon bergurau memanjang dan awak selalu tolong saya . saya suka tengok mata awak bulat dan comeyyy !! dengan senyuman awak *cairrrrrrrrrr , pengsan kejap* kita semakin rapat dan rapat sampailah wujudnya satu perasaan yang kita sendiri tak tahu apa ? sebab kita kan kawan masa tu laa . sampai masa awak off , saya langsung tak ada semangat nak kerjaa . fuuhhh jampi apa awak bagi dekat saya haaaaa ? imran pernah cakap saya semangat awak . camtu juga saya ! mungkin saya dah mula sayang awak .

7/4/2012

harini gaji dan harini juga kita salah faham !
awak menyampaikan sesuatu yang membuat saya pikir lain dan apa yang saya faham lain . Saat tu airmata mengalir dan saya mula berfikir sedalam mana kita sayang seseorang itu , kita tak boleh berharap dia jadi milik kita ! fine saya terima apa awak cakap . saya tak dapat nak pandang muka awak , hati sebak >.< tak balas pon meseg awak . malam tu lepas habis keje , awak explain balik semuanya dan baru saya fahammm :) . Meseg yang mampu buat saya tersenyum balik  .

' jangan berhenti sayang khairul . please :) be mine , you will ? '

Hati ini gembira yang amat  hanya saya je yang tahuu !! 


dan bermulalah kisah percintaan kitaa :) 





Older Post | Newer Post