I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Seburuk mana situasi hidup kita , ia pasti akan berubah !
1 May 2012 | 01:50 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum ,
fuhhhh dah lama tak conteng blog niee . rindu nye alahaii . .
 heyy bulan mei ? kejapnye masa berlalu kan ? hak aloh , bulan april yang kenangan yang indah dalam hidup kyran , macam macam jadi tauuuu , whateva alhamdulilah kyran dapat hadapi dengan tabah . insyaAllah akan lebih tabah untuk hadapi dugaan seterusnyaa . chaiyokkk !!
korang ! bulan mei ini last kyran kerjaa . insyaAllah kyran akan sambung belajar dan mengejar cita cita yang belum pastii. doakan kyran berjaya dalam hidup yaa ? aminnnn .

oke ! berbalik pada tajukk kyran . pada bulan hujung bulan april , kyran rasa lemah sangat dan teramat sangat , Ya Allah cuma kyran dan Allah je yang tahuu . banyak benda yang kyran sabar dan tahan . . kyran hanya mampu berdoa dan menangis . HEY !! korang jangan menilai orang sedangkan kamu tatau apa yang dilaluinya dan mungkin kamu mendengar cerita tentangnya tapi kamu tatau apa yang dirasakan oleh hatinya !! Aku tetap KETAWA walau aku sebenarnya ingin MENANGIS . . Aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya KECEWA . . Aku tetap KUAT walau aku sebenarnya SUDAH LEMAH . . Aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah.. dan yang paling penting Aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja walau sebenarnya hatiku sedang MERANA kerana aku tahu Allah sentiasa disisiku . .

Kadang² kita berdoa untuk kuat TAPI banyak pula dugaan yang datang !
Kadang² kita mintak cerdik TAPi masalah pula yang bertandang !
Kadang² kita minta bahagia tapi huru hara pula menjelang !

#semua tu ada hikmah tersembunyikan ?
Apabila kita telah memulakan langkah kita untuk mengubah kesedihan kita , Allah akan memulakan langkahnya untuk menolong mengubah keadaan hidup kita :)

alhamdulilah , kyran bahagia dan bertambah kuat sekarang . 
kyran ada dia dan dia selalu buat kyran tersenyummm . 
kyran RASA kyran suka diaa . ehh ! TAKK ! SALAH ! SALAH ! 
kyran PASTI kyran suka dia dan kyran YAKIN kyran sayang diaa !

kyran bahagia bersama dia dan setiap detik kyran bersama dia ,
kyran TAK NAK dan TAKKAN melupakan .
kalau lah dia tahu isi hati niee . .

kalau awak baca entry nie banyak perkara saya nak sampai kannn . . 
mungkin lepas ini kita kan lalui macam mana bila berjauhan .
yang PASTI dan TAK TIPU 
saya akan MERINDUI awak !!! 
awak faham tak ?
RINDU ! RINDU SANGAT ,
.
 SENYUMAN AWAK
.
KENAKALAN AWAK
.
MATA AWAK
.
KETAWA AWAK
.
LAYANAN AWAK TERHADAP SAYA
dan
SEMUA TENTANG AWAK !

......................
rasa suka jika ada yang MERINDUI !
lebih suka jika ada yang MENYAYANGI !
dan
teramat suka jika ada yang TAK LUPA kita !


awakkk , saya nak minta maaf .
sebab ?
awak nak tahu ke ? oke saya bagitahu sebab nyee . . 

1. saya selalu pijak kasut awak .
2. saya kejam dengan awak .
3. saya suka misscall awak masa awak tengah buat keje padahal awak depan mata saya . 
4. saya suka buat awak jeles .
5. saya suka jelir lidah masa pandang awak .
6. saya selalu cubit awak .
7. saya selalu berbual dengan budak OldTown . *kawan jelaaa .
dan banyak lagii . tak tersenarai lak .
hahaha

 awak . boleh tak kita mula balik semua ni ?
sebab ia terlalu indah bagi saya dan saya takut ! takut sangat semua ini akan berakhir .
saya tak nak ia berlakuu .
awak . . saya SAYANG awak !
saya tak kan tinggalkan awak sampai awak sendiri yang tinggalkan saya !




Kadangkala kita tidak pandai MENGHARGAI kehadiran seseorang dalam hidup kita, kita MENOLAKNYA dan mensia-siakan kehadirannya di sisi kita dan apabila dia sudah KECEWA dengan kita, dia pergi menjauh dari kehidupan kita . Apabila tiba satu masa kita mula menginginkannya, barulah kita SEDAR dan mula MENCARINYA semula, namun saat itu sudah TIDAK BERMAKNA lagi kerana dia telah jauh membawa diri !


Older Post | Newer Post