I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Budakbudak vs Kanakkanak
19 May 2012 | 22:05 | 0 BlackWhite
heyyy ! boyfie >,< 
nahhhh . .


mesti awak tertunggu tunggu saya tulis blog kan ? haha . biaq awak tunggu , saya suka awak tunggu ! hehe *kejammmmmmmmm* tahu dah saya kejam ! tu yang membuat awak bertambah sayang kan ? haha *sambil mengecilkan mata* fine ! berbalik pada title entry ini , 

' budak budak vs kanak kanak '
mean ? nak tahuu kah ? okay . saya habaq maii >,< awak selalu cakap saya budakbudak . saya memang ngaku saya tidak matang tapi permikiran saya matang okay  KOTlahh    . huhu . saya tahu saya kebudakbudakkan walaupun umur hmm peringkat dewasa a.k.a remaja *REMAJA la sangat , lintas jalan pon tak tahuu*  .  entahlah bila dengan awak saya selesa begitu , tak tahu la pula kalau awak tak suka . nanti bagitahu la tauu . tak payah simpan okay . iloveyou !  saya selalu ingat pesan awak "dia kereta , kita manusia'' setiap kali lintas jalan . saya akan ingat awak :)

kekadang kita gaduh dan kekadang kita ada salah faham sebab biasa lah lumrah orang bercinta kan . saya tahu saya tak mampu untuk faham awak tapi saya cuba sebab saya nak pertahankan hubungan kita . saya selalu buat awak marah , awak banyak dan cukup bersabar dengan perangai saya . saya selalu buat awak risau , kan ? sekurangkurangnya saya tahu awak sayang saya dan amek berat pasal saya . thanks boyfie . pejam mata cepat :*


awak kena faham kenapa saya sayangkan awak sangat-sangat...
sebab…
…saya tak perlukan sebab tuk sayang awak…
sebab awak adalah awak...

*kanak kanak* nampak kan ? hahah

Tiap Kali awak buat silap saya merajuk, tapi bukan sebab saya tak sayang awak lagi dah , saya cuma nak awak pujuk. Awak jangan marah saya ye . Saya sayang awak !!



jam menunjukkan pukul 05:06pm , meseg dari yang tersayang .

' awak budakbudak *cute face* nape cakap saya kanakkanak ?'


awak nak tahu ye ? okay . 

  1. pernah tahu tak yang kanak kanak itu comel ? hahh . macam awak laa . comel >< buat saya cair dengan kecomelan awak dan membuat saya tak sampai hati nak marah . 
  2. perasaan tak yang kanak kanak akan bersikap S O M B O N G pada orang yang mereka tidak kenal dan dia cuma layan orang yang dia kenal je . hahh kan macam awak tu . sebelum saya kenal awak , err sombong seyh mamat ini . hahaha .
  3. kanak kanak juga suka menjawab bila orang DEWASA memberi nasihat , hahh hahh kan sama lagi tuhhh ? awak suka menjawab bila saya cakap :)
  4. menurut saya , kanak kanak juga suka buat buat tak dengar bila orang cakap . awak kan kan kan kan  camtuuu ? saya cakap , nanti awak cakap hello ? hello ? cubet kang !
  5. kanak kanak suka ejek ejek orang . lebih kurang jee laaaaaaa . haha 
  6. kanak kanak juga suka makan sambil bercakap . sama kan ? baru buat tadi . awak in call dengan saya pastu awak makan .
  7. awak suka buat muka comel . eii gerammmm *dush dushh
    #dah banyak sangat persamaannyaa . sekarang awak dah tahu kan ? ily !




    Older Post | Newer Post