I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





aku kuat ! KOT
14 May 2012 | 18:46 | 0 BlackWhite
Ya Allah , kejutan yang berlinangan airmata . sakitnya hanya ALLAH yang maha mengetahui , semoga saja akan lenyap kesemua rasa yang menyakitkan dalam diri nie secepat yang mungkin . Ya Allah ! Bantulah hambamu yang lemah lagi hina ini dalam mengharungi hari hari yang mendatang , Amin !
aku kuat ! aku kuat ! aku kuat !
k tipu ! aku tak kuat :'(
hati aku tak kuat !


aku tak boleh nak lawan perasaan nie, perasaan nie dah tersemat rapi dalam hati aku .  even, banyak kali fikiran aku menafikan . semakin kuat perasaan nie wujud. arghhh ! tak suka. aku tak boleh ! aku kena buang perasaan nie ! perasaan gila entah pape nie. aku kena kikis dari hati aku !  tapi tapi , aku TAKUT KUAT ! diulangi , aku tak kuat ! penat dah aku habiskan air mata huhuu .

aku kena percaya diaaa !!
demi hubungan ini . kenapa aku nak percaya orang lain ?
percaya orang yang aku tak kenal ? tak perlu kot !
malam ni , hati aku sakit sangat . dengan katakata diaa yang sangat spicy !!
arghhhhhhhhhhhhh gila aku dibuatnyaaa .
tak gunaaaaaa !!! penat laaa >,.< rehat kejap laa
kepada perempuan berkenaan .
terima kasih buat aku macam niee . aku happy sangat ? nampak tak ? kan ?
aku happy bila Ex aku happy dengan kau , kau dah dapat Ex aku , apa lagi kau nak ? nak kebahagian aku yang sekarang pula ?
jangan bangga sangat kalau ada lelaki yang tinggalkan perempuan lain sebab kau . Tak mustahil suatu hari nanti dia akan tinggalkan kau untuk perempuan lain :') pikir pikir kan la weyy . kesian aku tengok kau .
manusia memang tak penah berpuas hati dengan apa yang dia milik
dan tengok orang lain bahagia kan ? tapi kenapa aku ?
tapilah mungkin kesabaran aku sedang diuji .
yang baik datang dari Allah dan yang buruk datang dari diri sendiri ;) kannnn ?
awakkk , maafkan saya yee . saya SAYANG awak !
Hadirnya seorang INSAN dalam hidup kita , pasti Allah sudah tetapkan HIKMAH di sebalik PERTEMUAN itu ! cuma mungkin hati kita yang bersulam NODA tidak mampu MELIHAT hikmahnya !
oke ! sekarang aku kuat !

#Tidak Allah menguji seseorang hamba , melainkan hambaNYA itu mampu menghadapinya :')


Older Post | Newer Post