I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





aku dapat title 'QUEEN CONTROL'
20 May 2012 | 21:37 | 0 BlackWhite
Assalamualaikumm semuaaaaaaa . hari ini mood aku macam  pffttttttttt  
sebab ? cuba baca title enty nie . 
aku tersenyum bila kawan boyfie aku tanya 'kau nie queen control ke ?' 
dan aku rasa nak   bila kawan dia tu hantar meseg "QUEEN CONTROL!!!!''

wahai lelaki berkenaan , 
tolong lah memahami hati kecil ini berkatakata . saya sangat berbesar hati sangat dapat gelaran tu tapi tu lah sedihnya saya tak layak mendapatkan gelaran tu *lap airmata* kan lebih elok gelaran itu diberikan kepada wanita wanita diluar sana yang lebih layak mendapatkan gelaran itu . hehe ! maafkan saya ye kawan . memikul tanggungjawab sebagai QUEEN CONTROL ini amat sukar sekali . saya takot saya tak mampu . 


hey boyfie !


malam tadi awak cakap apa ? saya QUEEN CONTROL ea ?
   alalala sukanya kita , boyfie kita cakap kita begituuuuuuuuuuuuuuu !! nak sangat ke ? kang saya jadi queen control tak jumpa awak jalan keluar . saya kurung awak dekat rumah jek ! nak ? nak ?  nakkk ke ? haha . taknak kan ? so janganlah mendoakan saya jadi begitu ye sayang . saya just suruh awak mandi je , itu pon QC ke ? alahaii , kang saya tak amek tahu , cakap tak sayang pula . macammacam lah awak ini . whatevaa , saya nak minta maaf kalau awak rasa saya ini QC , saya just amek tahu bukan nak menyibuk! kang saya diam , awak pikir saya macam macam pula . so macam awak cakap saling mempercayai dan memudahkan . insyaAllah hubungan kita kekal . amennnn .

'' AKU TAHU LELAKI TAK SUKA DIKONGKONG , NANTI MEREKA RIMAS !! ''

I know who I am. I am not good enough to criticize someone.
I am nothing. Just a girl who always thinking about you.
I am not trying to be your QUEEN CONTROL or what but
I am trying my best to be the best for you.

#ilyKANAKKANAK




Older Post | Newer Post