I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Kejam ke Saya ?
15 April 2012 | 20:06 | 0 BlackWhite


Saya Sayang Awak  
Hari ini
Semalam 
Esok 
Lusaaa
Bila bilaaa
dan Selamanyaa 

awak ! terima kasih tau . . .
sebab , awak dah ubah hari hari saya menjadi diri saya ni sentiasa senyum . saya tak tau macam mana nak balas budi baik awak . saya mampu boleh cakap , terima kasih ! terima kasih saya ni , bukan percakapan kosong . ia amat bermakna buat saya . awak dah banyak sangat berkorban untuk saya . susah senang , sedih gembira sudi berkongsi dengan saya . saya bahagia sangat dengan awak , awak tau . saya tak pernah dapat sebahagia macam ni . saya mahu tengok awak gembira bersama saya . saya mahu awak selalu bersama dengan saya tau . saya memang tak mahu orang lain . sebabnya , hati saya dah tertutup untuk mana mana lelaki . awak dah curi hati saya . hati saya dah jadi milik awak dan hati awak dah jadi milik saya ! ingat yaaaa ? sekiranya saya sedih sekali pun , saya akan tersenyum dengan awak sebab , awak pandai buat saya nak senyum lebarr . sekarang ni , saya sangat gembira bila bersama dengan awak . serius !

awak ! saya nak minta maaf . . .
sebab saya tahu minggu nie saya banyak buat salah dengan awak , pasal tuh dan ini *hanya kita je yang tahuu* dan lepas zul cakap tuh lagi . saya akan belajar dari kesilapan . . maafkan saya ye awak ? saya akan cuba elakkan . . jauhkan dan hindarkan benda tuh berulang lagi . saya sayang awak !! err pasal makan ubat tuh pon saya nak minta maaf . saya nak awak sihat  saya tana awak purapura depan saya , saya tak sukaaa ! FAHAM TAK ?!! saya tak sukaaa !!!!! maaf sebab paksa awak makan ubat padahal perut awak kosong . KEJAMNYE SAYA !!!!! arghhhhh , awak maaf maaf dan maaf . . saya sakit hati bila awak sakit dan awak tahu kenapa kan ? so please . .jangan berahsia lagi ok ? saya nak yang terbaik untuk awak . 

#ayat pinjam : asalkan awak bahagia . awak kebahagian tuh bukan milik saya sorang tapi milik kita , saya dan awak ! kalau saya sorang je bahagia dan awak sebaliknya nampak sangat KEBAHAGIAN TU SEMUANYA PALSU ! izinkan saya rasa apa yang awak rasa . . kita samasama rasa oke sayang ?

awak ! saya happy . .
sebab dapat rehat dengan awak , haha . . sebenarnya hari hari saya happy sebab dapat bersama awak . . dapat tengok awak >,< lebih lebih senyuman MAHAL awak tuhhh . hahaha . awak selalu ada saat saya memerlukan walaupun awak nie NAKAL yang amat tapi saya takesaa , saya tetap sayang awak !! kekejaman saya terhadap awak untuk kebaikan awak juga . apa yang saya buat untuk awak saya tak pernah buat untuk ex saya tauu , suap dan bagai ubat bagai , takde pon tauu . awak yang pertamaaa !!

#saya kenal sayang sayaaa . . dia sombong !




Older Post | Newer Post