I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Capital K
9 April 2012 | 00:00 | 0 BlackWhite

awak ! saya suka awak . serius !! tak tipuuu  percayaa laaa . .
saya nak awak tahu , saya nak jaga relay kita bebaik !! saya tak nak hilang awak , macam awak cakap kalau ada jodoh tak kemana kan ? mungkin lepas nie kita akan pergi jauh dan masing masing busy dengan cita cita masing masing . saya takot sangat sangat sangat dan teramat sangat ! saya bukan takot awak ada orang lain tapi saya takot saya rindu awak tahap gaban , macam mana nak atasi ?  err ngade ngade kan kiran nie ! oke fine fine fineeeee . . hahah . tapi itu la kenyataan nyee ~ yelaa kita kan satu tempat keje , kekadang masa bersama 9 jam lebih atau kurang malahan 15jam pon adee tapi saya belum sempat FULL bersama awakkkk . hihihihihi . bila awak tade , saya ngaku saya tade semangat nak kejeee !! rasa macam  bila nak balik nieeeeeeeeee , , , 
saya tahu couple satu tempat keje , banyak dugaan nyee tapi tape la DUGAAN kan ? takkan kita nak lepaskan orang yang kita sayang , tak mungkin saya nak lepaskan !!!!
 tapi malam tadi , geram la juga mereka cakap saya dapat madu . . oke finee sabar , mampu tersenyum sahaja dihadapan merekaaa . . redhaa , tapi dalam hati . Ya Allah , awat mereka nie , nak usha adila tu cakap jela taya nak babitkan laki akuuu . .  saba kirannnn !!!!! #hah , tu dia dah tersenyumm , nak cakap SABAH JAUH la tuhh .saya dah tahu awak dah buktikan macam macam untuk buktikan awak sayang saya . haha , saya nak memanjaaa , pura pura tatahu dan tanampakk . . 

awak , ingat tak malam tadi awak bagitahu saya apa ? 
" khairul suka pijak kaki kiran , buat kiran marah , kacau kiran . khairul buat semua semata mata nak curi perhatian kiran '' 
oke tersenyum plus tergelak sorang masa baca tuh , customer pon perasaan n tegur bahagia nampakk , errr oke fine maluuuuuu . haha  ~ tapi takesa , perasaan tuh tamampu digambarkan tapi serius BAHAGIA sangat , haha 


Awak.
saya sayang awak.. serius awak.. saya tak tipu..
Awak hadir dalam hidup saya dalam sekelip mata..
Tapi awak berjaya mengikat hati saya.. 
awak dah berjaya..

Saya nak awak tahu.. saya tak ade orang lain selain awak..
Saya taknak ada orang lain diantara kita..


#alamak , dia senyummm laa . oke cairr hati guaaa . pengesannnnn  


Older Post | Newer Post