I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Awak Sayang Saya Tak ?
22 April 2012 | 23:43 | 0 BlackWhite
Kenapa perempuan suka tanya "awak sayang saya tak" berulang kali pada org yang dia sayang ? Walaupun dia dah tau apa jawapannya , tapi masih nak tanya lagi !

Bagi lelaki mungkin itu merimaskan dia , mungkin boleh buat dia tension dan sebagainya .
Tapi bagi perempuan pulak lain...

Kenapa perempuan buat camtu ?
Sebab perempuan SANGAT SUKA mendengar perkataan keramat "saya sayang awak" dari mulut orang yang dia sayang ! Walaupun 1000X dia tak kan jemu untuk mendengarnya . Walaupun dia dah tau jawapan bagi soalan tu , dia tetap nak mendengarnya .

Sebab apa ?
sebab.. perempuan suka dimanja, suka disayangi , suka dihargai .
sebab.. ayat keramat itu lahir dari mulut orang yang dia sayang !
sebab.. itulah penguat semangat bagi si perempuan bila dia dilanda kesusahan , keresahan di dalam hati .

Bukan hanya belaian saja untuk membuktikan sayang si lelaki pada perempuan , tapi kadang-kadang kata-kata pun sudah cukup membuatkan si perempuan terasa amat bahagia ! Apabila si perempuan dah berhenti bertanya soalan tu.. maka berhati-hati la kamu wahai lelaki.. mungkin hati si perempuan sudah tidak lagi bersama kamu ! #kasi cuak sikit , hehe .

Jadi... mengapa lelaki mesti rimas bila perempuan tanya soalan itu ? bukannya susah pun nak menjawab 3 patah perkataan ni
.
.
.
.
.
.
saya SAYANG awak !

* capital k !! *






Older Post | Newer Post