I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Aku Berhenti Berharap . .
13 March 2012 | 03:42 | 0 BlackWhite
Assalamulaikummm , heyy !
da beberape hari cek ta meng-updated blog nie . biasa la busyy
korang sihat ? kalau sihat alhamdulilah , kalau ta sihat padan muka , hehe . tade la gurau jee .
 jangan lupa makan ubat yee?  
cek sedih tahap kritikal niee . banyak musibah ketika cek di Perak . 
pertama sekali cek na habaq maii , abang sedara cek dah selamat di ijab kabulkan , alhamdulilahh . 
SELAMAT PENGATIN BARU ye abang Aidil !! 
duit raya tahun nie jangan lupaaa . #tetttt ! hehehe .
ehem² , korang mesti na tahu kan kenapa
cek sedih tahap kritikal . . . . sebab . . . 
 hp cek hilanggggggggggg . 
huwaaa  nangis guling² kat tanahhhh . .*over la pulakk !! huhuhu
cek sayang gilakkk hp tuuuu . . tapi apa kan daya tiada jodohh . .
sesiapa yang termabil hp tu , ang jaga hp tu bebaik okeee .
sim cek tu ang patah kan je , sebab cek da buat baruu .
takot kawan or orang tempat keje cek contact tadapat , kang susah pulakk !

dan dan dan dan
sebab laen yang buat cek sedih  ialah dia !
 'si dia' insan yang cek beri peluang kedua tetapi dia dah siasia kan .
terima kasih awakk ! terharu sangat atas perbuatan awak tu .
saya happy sangattt sampai rasa na tembaktembak je awakkk !
kalau ta pandai tepati janji taperlu na berjanjai bagai na rak ye !!
tamungkin kan sepupu saya bagitahu benda yang tabetoii , apa motif die ?
bapa saya sendiri sebagai saksi , tade alasan lain la ,
kalau benda tu salah tetap salah , tahu ?!
errr  , ,  naek gilakk saya pk benda nie tapi bagus la hp saya hilang tapelu awak contact saya lagi kan kan kan ? seronok sangat bila orang ta hargai peluang kedua yang bukan semua orang dapat . .
huhuuhu .
korangg ! bukan senang to get your second chance. seriously, this is a random entry !
gunakan peluang kedua sebaik²nya. jangan hampakan harapan keluarga, orang dan diri sendiri. dan bukan senang orang nak percayakan kita lagi lepas apa yang kita buat. dapat peluang tebus kesalahan, tebusla!! dan jangan hancurkan peluang kedua ini. since it’s not easy to get it, use it wisely. kalau peluang kedua pun kau buat main² dan kau hampakan orang, sampai bila² orang tak percayakan kau !!



Aku akan berhenti memikirkanmu
dan ku akan benar² melepaskan ikatan di hatiku..
Aku Hanya akan merubah diriku menjadi yang terbaik hanya Karena Allah
Bukan karena menginginkanmu ,
kan ku lepaskan belenggu ini
yang membuat hatiku semakin rapuh karna cinta yang penuh dengan tanda tanya.

Biarlah kau teruskan perjalananmu tuk jadi yang terbaik untuk seorang yang kan ditakdirkan Untukmu,
Aku pun begitu,,
Aku kan melanjutkan perjalananku tuk jadi yang terbaik 
Untuk Seorang yang kan menjadi Imamku meskipun 
Itu Bukanlah dirimu.

karna kini ku telah yakin,
Jika Aku telah menjadi yang terbaik,
maka Allah tetap akan memberiku yang terbaik pula meskipun 
Itu bukanlah dirimu.
Ku harap kau mendapatkan yang terbaik


Older Post | Newer Post