I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





PEnawar Hati Lara
24 February 2012 | 20:41 | 0 BlackWhite
Setiap manusia ada rasa sedih . Itu adalah fitrah kejadian manusia. tetapi, ramai manusia yang salah mencari ubat ketika sedih . Ketika dia sedih , dia menyalahkan taqdir ! ketika dia sedih dia menungkit² kisah lama
" kalaulah aku tahu , aku tak akan sayang dengan dia !"

" kalaulah aku tau , aku tak akan suke dia !!"

dan macam² lagi la benda yang nak diungkit...
tengok intro pun dah terkejut..
yes ! im in sadness now... !!!
kalaulah.. kalaulah... untuk sape yang tengah bersedih macam aku ni,
bolehla kalau nak amalkan membaca Al-Quran ! sile la baca..sile la baca...


kemaafan mungkin amat berat untuk diberikan kepada orang yang pernah melukai hati kita . Tetapi hanya dengan memberi kemaafan sahajalah kita akan dapat mengubati hati yang telah terluka. Kemaafan yang diberi secara ikhlas umpama pisau bedah yang boleh membuang segala parut luka emosi !



Older Post | Newer Post