I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Aku Kecewaa !!
24 February 2012 | 02:53 | 0 BlackWhite
assalamualaikum..

lamanya rasa tak update blog..akhir² ni banyak sangat benda yang aku tak expect berlaku..mungkin semua ada hikmahnya..tapi aku just manusia biasa yang bukan kuat untuk hadapi semua sorang²..

biarla aku luah kat blog , at least dia tak pernah khianati aku . aku rasa selamat biar pun dia tak boleh kasi respon semula pada aku tapi aku rasa dah cukup selesa... ramai orang kata jangan tangisi benda yang dah pergi , jangan mengharap pada yang tak sudi . aku tau semua tu tapi aku tak boleh !!

kenapa ? kenapa semua dugaan datang bertimpa² secara serentak . aku bukanlah sorang yang cukup kuat untuk hadapi semuanya dengan tenang.. kadang² aku nak pertikaikan kenapa semua ni terjadi kat aku?

tapi aku sedar mungkin Dia dah ada perancangan yang terbaik buat aku, tapi bila ? sampai bila aku nak macam ni ? aku tak salahkan sesiapa.. aku salahkan diri sendiri yang tak guna ni !!


" jangan memandang ke belakang..tapi pandangla masa depan.."
 tapi kalaulah masa bole putar semula, aku pasti akan wat yang terbaik. buat supaya mereka² yang aku sayang tak pergi tinggalkan aku.. 
Ya Allah..tolongla beri keikhlasan pada hati aku untuk melupakan dia tanpa ada perasaan benci..


KEIKHLASAN itu umpama seekor semut hitam di atas batu hitam di malam yang amat kelam . Ia wujud tetapi amat sukar dilihat , hanya Allah sahaja yang mengetahui keikhlasan hati ini




Older Post | Newer Post