I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Sebenarnya Tiba Masa Untuk Kau Berdiri Sendiri
11 December 2011 | 12:00 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum !
haaa , jawab ! jawab ! hee , saya baru dekat sini biasa laa tu kan ? 
gatai na buta blog lepas SPM ! hee . . oke fine ! 
aku tahu korang tana tahu pun sebenarnye , an ? an ? an ? 
hmm . berbalik pada tajuk aku !!!

korang mesti pernah rasa disayang dan menyayangi dengan setulus hati kan ? 
aku pon penah ! sebab aku pun manusia yang punya hati dan perasaan .
tapi post nie aku buat khas untuk kawan baek aku
 Intan a.k.a Bulat !

dear ! jangan lah buat kite sedih . .
ta kesian dekat kite ea ? ta sayang kite ea ? tana dengar cakap kita ea ?
sesungguhnya die bukan tercipta awak ,
cukuplah sekadar memori k ? dia sudah berpunya .
kite tahu awak kuat dan kite selalu akan mendoakan awak !
yang berlalu tu biarkan berlalu oke sayang ?
kite mohon , jangan terus macam nie !! mana senyuman paling indah awak ? 
macam nie kan awak senyum   ? hahaha , gurau !!
kalau betul awak sayang dia ,doakan untuk dia 
jangan terus menyeksa diri sendiri . cukup laa !
jangan buang masa awak lagi ! jangan buang air mata awak lagi !
kalau awak sedih , kite pon sedih sayang .
SAHABAT mana yang sanggup tengok SAHABAT dia macam nie ??!!
kite ta sanggup weyy !! 
kalau la kite  ! sudah lama kite hilangkan ingatan awak ! 
wahaha , tapi kalau awak ingatan siapa kite dimata awak kan ?
bie ! jangan risau kita akan selau disisi awak sama awak suka dan duka !
jangan risau ! kite boleh tolong awak ! papehal awak ngadu je dekat kite !
tapi . . .  jangan lupa berdoa pada Allah ,
kerana dia pencipta kite , dan die lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kite !
jangan risau la kite yakin Allah menciptakan seseorang yang terbaik dalam hidup awak !
PASTI !! InsyaAllah , awak cuma perlu bersabar dan berdoa !!

KITA SAYANG AWAK
tamau nakal nakal tauuu BULAT !


Older Post | Newer Post