I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Pengorbanan Atau Kebodohan ?
19 December 2011 | 20:06 | 0 BlackWhite
Selalu kita dengar tentang pengorbanan bila orang sebut tentang cinta kan ?
Orang kata dalam cinta , memerlukan banyak pengorbanan .
Dari segi apa ? dan bagaimana ? hanya pasangan itu sendiri yang tau .
Cinta menuntut banyak kesabaran dan sikap mengalah . 
Yelaaaa sebab cinta kan mengajar kita untuk menjadi 
seseorang yang paling rendah egonya .
Kerana cinta ego akan runtuh betul tak?
MAYBE !

Hari itu cek ada baca dalam paper , 
yang pasal suami muak tengok muka isteri dia yang dah tua tu !
Macam la dia tak tua ! Menyampah gila bila baca muka depan paper Harian Metro tu !
Isteri si lelaki tak sedar diri tu kata selama ni memang suami dia kerap pukul 
tapi dia masih bersabar sebab masih sayang ! 
Adakah ini namanya pengorbanan atau satu kebodohan?


Kalau kita tanya orang luar , mesti diorang akan cakap wanita itu bodoh !!
Tapi bagi cek , kita tak boleh sewenang wenangnya cakap macam tu .
Bagi cek itu satu pengorbanan seorang isteri yang sanggup menunggu suaminya 
berubah menjadi baik . 
CUMA , setiap perkara ada limitnya kan ?
Bila sampai tahan itu , takkan ada lagi manusia yang tahan dan 
disebabkan itulah si isteri ni buat laporan polis . 
So, tindakan dia betul la ! Sampai bila nak bersama dengan orang yang tak tau nak menghargai kita ? 
Kita dah cukup setia dengan memberikan peluang tapi akhirnya limit dah sampai . 
 Fikir sendiri la kan !



Older Post | Newer Post