I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Kenapa Saya ?!!
23 December 2011 | 21:20 | 0 BlackWhite
Ya ! saya mengaku ! 
saya suka awak !saya sayang awak..
tapi . . hati awak mudah berubah !
awak buat saya keliru . .
siapa sebenarnya saya pada awak ?

Pada awalnya , awak kata . .
awak sayang saya lebih dari sayang seorang sahabat ..
tapi SEKARANG ?
Awak katakan awak sayang saya sebagai kawan !
Awak minta saya pegang katakata awak !
tapi ? awak ingat saya anak patung bundle eh ?!!

Awak !! jangan bagi harapan sekiranya awak tidak mampu menjadikan ianya kenyataan..

saya sudah mula mengharapkan diri awak setelah dia pergi !
EGOKAH diri awak ?
maafkan saya sekiranya saya menjauhkan diri dari awak..
saya takut saya terluka..dan awak juga memendam rasa..

Mungkinkah semua ini berlaku kerana salah aku juga ?
terlalu ego untuk mengatakan
"SAYA SAYANG AWAK JUGA ! "
dan katakata awak
"SAYA SAYANG AWAK DAN AKAN TUNGGU AWAK"

saya bodoh sebab pegang katakata awak tuu !!

Seandainya awak baca apa yang saya coretkan di diari ini . . .


'' saya ada hati dan perasaan awak "



Older Post | Newer Post