I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Bila Kita SAYANG
14 December 2011 | 00:49 | 0 BlackWhite
 Bila kita sayang orang tu , kita tunggu dia lama pun !
 Tapi bila dia tunggu kita ? dia marah² ! 
Hati kata : alaa , adatlah ada yang menunggu dan ditunggu . .

Bila kita sayang orang tu , kita ta tido pun tape layan dia yang tengah bosan ! 
Tapi bila kita bosan ? ada dia layan kita !?? 
Hati kate : tape dia busy kot !

Bila kita sayang orang tu , kita gaduh dengan dia , kita diam jea ! 
Tapi dia heboh 1 dunia !!! 
Hati kata : tape , dia tension tu ! 

Bila kita sayang orang tu kita mengadu dekat dia !
 hmm rasa macam mengadu dekat tunggul lagi bagus !
Tapi bila dia mengadu dekat kita ? Kita dengar dan sepatah² kita ingat ,
kalau ta ingat kita yang kena marah !
Hati kata : tape SAYANG laa katakan !

 Bila kita sayang orang tu  kita sanggup bagi dia rehat bila dia letih !
Tapi bila kita letih , dia suruh juga kita layan dia bila dia bosan ! Adil ker ?
Hati kata: ala bukan selalu pun !

Bila kita sayang orang tu , kita jadi cam orang gila dengar dia sakit !
Tapi bila kita sakit , dia siap keluar dengan kawan² dia meraikan hari kesakitan kita ! 
Hati kata : ala tape , takan dia nak berkepit dengan kita 24 jam !


Bila kita sayang orang tu , kita ta penah pentingkan diri sndri !
Tapi dia hipokrit tahap gaban !! 
Hati kata : tape ! dia memang cmtu kena laa terima !


Bila kita sayang orang tu , kita sayang nak tinggalkan dia selama² nya ! 
Tapi dia tak tahu kita berdepan dengan maut ! Walaupun kita sakit , 
dia kata kat kita sakit biasa² jer ! jangan nak mengarut !
Hati kata : macam mana laa dia bila kita tade ? mesti dia happy !!

Bila kita sayang orang tu , kita tak sanggup tengok dia derita !
Tapi dia tak pernah hargai diri kita !
Hati kata :  tau tak betapa kita sayang kan dia !

Bila kita sayang org tu , kita sanggup tinggalkan dia selama² nya untuk dia bahagia !
Tapi adakah dia tahu pengorbanan kita ? 
Hati kata : tape , janji dia bahagia !
Dan
Bila kita dah tinggalkan dia selama² nya , 
dia datang ziarah pusara kita ! 


Dia mintk maaf sebab pernah buat kita tunggu dia !


Dia minta maaf sebab pernah paksa kita layan dia masa dia bosan !

Dia minta maaf sebab pernah heboh 1 dunia salah kita !
Dia minta maaf sebab pernah tak hiraukan call kita !
Dia minta maaf sebab pernah tak dengar luahan hati kita !
Dia minta maaf sebab pernah ganggu waktu rehat kita !
Dia minta maaf sebab tak pernah hiraukan sakit kita !
 Dia minta maaf sebab pernah pentingkn diri dia sendiri !
Dia minta maaf sebab tak pernah tengk penderitaan kita !

NAMUN SEMUANYA TELAH TERLAMBAT !!


HARGAILAH ORANG YANG KITA SAYANG...


Older Post | Newer Post