I'm Waiting You
The Author?



Nuyun Lee | 31 Julai 94 | Batu Pahat


I’ll never be perfect , you just have to accept the fact that I am who I am ツ




Status?

Long distance relationship teaches us that no matter how far we are apart, we will always stay close by heart
Daisypath Anniversary tickers

Money Box?





Aku Kuat !
7 December 2011 | 19:21 | 0 BlackWhite
Ya Allah , jadikan aku seorang yang penyabar dan sabar dengan setiap ujianmu !
sesungguhnya aku insan yang lemah lagi hina .
aku ta kuat , aku mohon kau .
tabahkan aku dan berikan aku kekuatan Ya Allah .


 Berkenalanlah dengan Allah pada waktu senang ,
nescaya Allah akan kenal kepada engkau pada waktu susah.

 Bemuafakatlah dengan diri anda sendiri sebagaimana anda bermuafakat dengan kawan
tatkala hendak menentukan arah tujuan.

 Manusia yang pintar ialah manusia yang mengambil ikhtibar daripada sesuatu dilihatnya
dan menerima nasihat yang didengarnya .

 Orang yang berakal tetapi tidak mempunyai adab ,
seumpama pahlawan yang tiada senjata.

 kecantikkan yang abadi ialah pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang ,
bukan pada wajah dan pakaiannya.

Tidak Allah menguji seseorang hamba , melainkan hambaNYA itu mampu menghadapinya !
  aku kena kuat hadapi semua nie !


Older Post | Newer Post